Inge Idol idag inte ;)

De va visst imorgon IDOL började...20.00 på 4 an...Missa inte de! :-D
Då ska jag kolla på film ikväll & äta taco paj!
Nee, nu äre städning innan vovveprommis!


Alle & Jag!

Världens underbaraste Alle <3

Alle & Fredrik..... VILA I FRID FIINA ALLE!

Finaste halv bror & alexander! Älskar er alltid!!

Mina fina brorsor & Alle!

R.I.P ALLE, Om du inte vet så var du i mina ögon en helt fantastisk person!
Ja hoppas du kände att jag verkligen tyckte om dig på riktigt när vi va
med varandra...Ja borde sagt de mera än va jag gjorde, jag borde...
Du visade iallfall mej, så ja hoppas ja visade dej åxo!

Tänker på din mamma, fy för att förlora sitt barn :(
Vilken mardröm.. :(
Hon har verkligen uppfostrat världens bästa son!

Puss på dig, vi ses på andra sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0