Äntligen slipper ja må illa!

Nu har jag nyss lagt min lilla gnutt, de blev tidigt idag...Men så blire vissa dagar, har ingen ork idag känner jag :(
Men skönt att jag inte mår illa längre, är ändå piggare än jag varit på många veckor nu! :-D
Å de e skönt!

Tänkte ta mig en jättelång promenad sen när hon har vaknat och ätit mellis!
Då blir hundarna glada, och jag behöver motionera av rang just nu! :-D
Kanske följer Markus med, vem vet :P Han ska lix upp hit sen å hämta en portion Spagetti & Köttfärssås!

Ska kolla lite av slutet på Våra Bästa År nu, den trogna serien jag har följt i över 13 år ! Till & från :-P
Den e sååå bra!

Ikväll äre IDOL igen, Jippiiie! :-D Älskar de! =) =)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0