ALLE!

Loggade in på facebook igår å möts av massa vila i frid, rip ALLE??
Jag trodde inte de va sant, vad kunde ha hänt?

De va sant...De är sant... =( =( =( LEDSEN!
Vill inte att de ska vara sant, varför?
Vad hände egentligen? Hur kunde de hända?
Varför åkte du dit??
Varför fick du inte träffa din livskamrat tidigare, varför kunde du inte varit hemma istället för att åka?
Tvekade du nånsin på att åka dit?
Eller va detta ditt öde? :( Varför, varför fick du inte leva kvar som alla vi andra?
Varför tvingades du lämna oss nu? :( För tidigt...Alldelens för tidigt :(

Man blir alltid så fruktansvärt ledsen, men vet du, i det ledsna så finns en liten gnutta glädje, den glädje du spred kan ingen annan sprida , så omtyckt som man kände sig med dig kan man aldrig känna med någon annan.
Du brydde dig om alla!

Direkt jag börjar minnas saker, så minns jag sång...du va en sångfågel!
Jag minns såklart massor , från första gången jag åkte ner till örebro va du där...Du va nästan som en bror till Niklas & Matte (Mina underbara och älskade ½ brorsor)
Omtyckt från dag 1 och ända fram tills nu, och för alltid i minnet och hjärtat så länge jag lever!
Aldrig va du arg, otroligt lätt att prata med, omtänksam & en riktig komplimang-spridare!
En speciell röst, och en underbar sångröst! Så härligt med såna som du som bara sjunger ut!
Minns när vi åkte ner till parken där i örebro (minns inte va den heter) men där mitt i stan åsså vare nån scen där, dom satt å spelade gitarr å sjöng..."Hold on little girl, show me what he´s done to you, stand up little girl"
I´m the one who wants to be with you....Vi satt där på scenen, du och jag...vi sjöng o hade de såå himla bra!
Per Gessle, "tycker om när du tar på mej" Sätter jag mej och blundar å lyssnar på live versionen så låter de nästan som de e du som sjunger...

FAAAN ALLE :( Inte du, inte nu...=( Ja ville ju få träffa dej igen, å igen å igen...Jag kommer aldrig mer få träffa dej :( Aldrig någonsin...
Ja visste när du smsa sist då ni va påväg ner från Skellefteå festivalen att jag skulle ha träffat dej, ja kände de!
Fan åxo!
Ja hade kunnat åkt ner till Max när ni satt där å käka, kramat dej å fått se dej en sista gång :(
Du hann me så himla mycke i ditt liv ändå, alltid vare nåt! =)
Men vet du, jag känner att du är på andra sidan, å jag känner att du känner för alla som tänker på dig och saknar dig!
Du va ju den som brukade trösta....Du hade tagit alla dessa människor i din famn och tröstat allihopa om du hade kunnat...Sån va du!

Oj, ja skulle kunna skriva i en evighet, finns inte slut på ord till dig...Lägger in nå bilder senare under dagen, lite nyare...Tills dess, här kommer bilder från bland dom första gångerna vi sågs, du kan inte varit mer än 12-13 år där kanske? ! Kan de stämma? :D


GLÖMMER DIG ALDRIG aLLE !
Älskade vän, finns de en andra sida, visa mej de! Jag vill veta...


Puss på dig Alle, Beautiful, you are!!! <3

Kommentarer
Postat av: suss

Jaaa du Sandra så hemskt allt det här är! Kan inte släppa tankarna på underbara gulliga och rara alle. Alla minnen man har och hur roligt man alltid hade med honom.

Speciellt ett minne har borrat sig fast och det var när koob och alle var och hälsade på mig och Erica. På natten hade dom druckit upp allt alkohol som fanns och då speciellt en flaska vin som var lite finare och jag hade påpekat flera gånger att den fick dom aldrig röra. Koob var nog den som drev på allt lite extra haha.



Sen under natten vart dom nog lite skraja för att jag skulle bli arg när jag vaknade så dom bestämde sig för att spela in en film med webcamen till mig. Där sitter då koob och alle sjungandes.. sketafulla låtarna "Dom kallar henne suss (Tess du vet den låten va?) och "När alla vännerna gått hem" (vilken var en av mina älsklingslåtar). Då kunde jag inget annat än att skratta åt dom där två hehe.

Tror jag har den där filmen nånstans på en cd... hoppas hoppas att den inte är borta.

Kram på dig!

2009-09-05 @ 13:49:18
Postat av: linda

beklagar sorgen

2009-09-05 @ 14:44:47
Postat av: linda

beklagar sorgen

2009-09-05 @ 14:47:57
Postat av: lonta

Det är så ofattbart. Så otroligt ofattbart. Det är en sanning man inte vill ska vara sann. Det finns inget slut på tårar och ändå vill man minnas, alla goda stunder man hade med Alle, en sådan underbar person! Känner precis samma sak du skrev om, om man bara hade setts fler gånger, tagit chansen när de kom, pratade med honom i telefon för bara några veckor sedan, men jag kunde inte åka dit och vara med dom för jag skulle upp o jobba. Vad hade lite mindre varit mot att få träffa honom en gång till? Kan inte förstå, vill inte förstå. I en stund som denna önskar jag verkligen att vi bodde närmare varandra. Saknar dig. Massa stora kramar!!

2009-09-05 @ 23:35:39
URL: http://lontas.blogg.se/
Postat av: Linda Forsberg

Så fint skrivet gumman!

2009-09-07 @ 11:33:53
Postat av: sandra

Alla ni, sorgen är ofattbar :( Det är så jobbigt när man inte kan få någon tillbaka, när man vet att man aldrig mera kommer ses igen :( Jag vet att alla vi sörjer otroligt mycke...Alle var någon som tog upp en stor stor plats, å jag tror de är svårt att fylla den med någon / något annat än sorg just nu :( Sen blire såklart glädje! Men platsen den kommer han alltid ha kvar i våra hjärtan! Kram påer allihopa! :-D

2009-09-07 @ 21:35:08
Postat av: Sara

Jag beklagar verkligen sorgen :S

2009-09-14 @ 09:15:11
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0