2 blir 3...=)

Lycka!
Mattias ska bo med oss nu ett tag, han har ingen lägenhet längre...
Det känns sååå himla skönt, går inte att beskriva med ord!
Att få avlastning & hjälp med Maja!
Att få känna att det inte bara är ett måste och vara trött dygnet runt och helt slut i kroppen, knappt orka tänka..
Utan att få känna att det är kul, underbart, känna att jag kan leka med henne o verkligen lägga all min enegri jag har på henne för jag vet att någon annan kommer ta över och låta mej se tv 1 timme eller bara ligga å slappa eller bara gå ut själv på en hundpromenad eller annat...Vila kroppen och tankarna från att vara mamma ständigt och hela tiden helt enkelt!
Det är meningen att man ska vara 2 och jag har verkligen insett varför!
Visst man klarar de själv åxo, men att slippa känna den där extrema tröttheten, att slippa bryta ihop mellanåt, att slippa göra lunch middag tvätta städa diska å göra allt helt själv...
Det är LYCKA!

Så ja hoppas vi kommer komma överens nu, de återstår helt enkelt att se, just nu känns de iallfall bara bra!
Såååå skönt!

Å även om han väljer att göra massa annat på sidan om, så hjälper de om han är här då han orkar / känner för de, för de behövs!
Jag behöver det & Maja behöver det!

Nee nu ska jag försöka få henne att somna om, eller ge upp å inse att hon bara ville sova 30 minuter idag!
Hon somnade kvart i elva å vaknade kvart över, å nu vill hon inte sova...
Hon pratar å har sej å står upp i sängen hela tiden..
Mamman e trött o behöver alvedon, men de e slut :(

Jaja, ha en fin dag!
Vi ska krya på oss och bara vara inne och göra innesaker...=) yepp!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Men gud va skönt! :) Hoppas ni kan lösa en massa annat runt omkring er på vägen också ;)

Kram!

2009-09-03 @ 17:54:49
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0