Vilken underbar dag! :-D

Har haft en helt underbar fredag den 13 e idag!

Klev upp vid halv sju, Maja sov inte många timmar i natt, vaknade väl minst varannan å vägrade somna om :S
Hur som hellst, va rätt dålig imorse, hade feber igår kväll =/ Men va ändå pigg å glad, glad för att de va sista dagen på inskolningen på dagis & vi har klarat oss 2 veckor utan sjukdom eller annat som gjort att vi tvingats vara hemma!

Så jag härdade sista dagen, lämnade henne vid 09 gick hem 20 över, gick ut i tvättstugan direkt å tvättade! :-D
När jag kom in va markus här, vi åkte till Maxi å bolaget å h&m, sen förbi å köpte cigg på ok!
Han körde som en dåre idag å vi poppade musik :-D RIKTIGT NICE!!!

Sen hem, jag gick till tvättstugan direkt å han satte upp majas nya lampa!
Sen klippte jag han, långhårigare än satan själv va han, haha :-P Bland de värsta ja har varit med om!
Sen så diskade jag å städade undan så de såg någorlunda ut, sen gick vi på prommis me hundarna :-P
Hämtade tvätten då vi kom in, å sen snabbade vi oss iväg till dagis, kom ca 5 minuter sent, men de gjorde inget
för Maja låg fortfarande å sov!

Va så glaad över att jag fick gjort så himla mycke under tiden Maja va på dagis!
Inte hann ja sitta ner en sekund, men de vare värt! :-D

Maja har varit en ängel på inskolningen, inte en ledsen eller gnällig min, hon äter jättebra å sover superbra!
Å hon leker så bra me dom andra barnen, dom tycker sååå mycke om henne å dom är så snälla mot hon! :-D
Hon e supersnäll med dom andra barnen me!
Jag har ett KANONDAGIS, Bästa fröknarna, En bit att gå dit (Men körkortet ska snart ordnas så) En superstor och fin utegård för dom att leka på, skulle inte byta mitt dagis mot något annat!
JAG STORMTRIVS ME DE, Å MAJA ME! :-D :-D




Sen har vi haft Fredags-mys me lyyyxmiddag & massa gotta å mys i soffan å lek å fix å don å kvällsprommis!
Huuuur mysigt som hellst, å jag är inte ens slut med!
Jag har massa kraft å ork kvar å jag är på strålande humör, fast jag har ont i huvudet o har sviiinont i halsen :-(
Men tack vare att jag har haft en superdag så har de varit lindrigt att vara sjuk idag!

Ikväll blire IDOL & Massa godis å grejer!
Ska även fixa å dona lite i lägenheten!

Imorrn kommer mamma å ska vara här med oss! <3
De blir kul =)

HA BÄSTA KVÄLLEN ALLA NI SOM LÄSER DE HÄR!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Visst är den underbar, I love it :-D

2009-11-13 @ 19:35:17
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Glömde skriva att; Ha en helt underbar kväll ni med ;-D KRAAM!

2009-11-13 @ 19:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0