Sköna Söndag! :-D

Jaha, då va helgen slut...
De va så mysigt att få vara med Maja hela helgen efter att hon hade varit på Dagis varje förmiddag hela veckan, med mej men ändå!
Att vi bara fick vara hemma & lediga! :-D *NJUTBART*

Hon älskar att ligga och mysa på golvet, inte bra :-P haha..Mina golv
e inte alltid så rena :S

Ett bustroll kommer körande :-P haha =D SÅÅÅÅ SÖT! <3


Nu kommer man nog uppskatta helgerna igen, sådär som innan, ÄNTLIGEN FREEEDAG!! jipppiiiiiiie!

Maja går snart, hon e sååå nära nu... =D UNDERBART, De blir bara lättare å lättare ju större/äldre hon blir! :-D

Mattias kom förbi här i eftermiddag!
Ja bjöd han på mat (mossakka) & Till Efterrätt blev de äppelpaj :-P


Åsså va vi mamma pappa med Maja, fast han va rätt trött å slut!
Fast kul att hon får umgås/vara med honom! Men hon e mera mammig än någonsin nu märker jag <3 MIN ÄLSKLINGS TJEJ!

I förmiddags innan lunchen målade Maja :-D Vi gav teckningen till Pappa i farsdagspresent! :-D
Hon har även fått vara i lekparken o leka 2 ggr idag! :-D




Nu ska jag gå å duscha sen kolla ENSAM MAMMA SÖKER! :-D
Ska göra en senast 23 kväll ikväll eftersom vi har Dagis inskolning hela veckan!! :-D



PUSS HEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0