Sista Dagisveckan! :D :D

Dagisvecka 2 !

Naturligtvis sov Maja till Kvart i 8 imorse (vilket hon gör typ 1 gång var 3e månad max) Men jag va ju tvungen å kliva upp 06.30 fast de va första gången sen hon föddes som jag va uppe före henne, RIKTIGT SKÖNT VARE! :-D
Kunde göra alla mina saker i lugn å ro! De va nice! :-D

Sen gick vi till daycare! hehe..Dagis...Ute-lek först på morgonen!
En helt underbar liten tjej va som fastklistrad efter mej och maja idag, hon ville bygga sandgrisar med oss, satt å väntade på oss när vi åt frukt ute på gården, va me när jag bytte blöja på Maja, lekte lite med oss innan lunch och skulle såklart sitta bredvid mej när vi hade sångstund innan lunch! SÖTT <3

Fick lämna Maja direkt i dörren (som när de blir på riktigt) Direkt efter Uteleken =/
De va jobbigt för mej, bara lämna henne (Men bra träning) eftersom de är så de kommer vara sen!
De skar i hjärtat att se henne titta på mej : Men mamma ska inte du komma in?

Satt i personalrummet med 4 andra PAPPOR som inskolade sina barn åxo och väntade tills just innan lunch då ja skulle komma tillbaka, de hade gått JÄTTEBRA då ja kom tillbax! Hon blev såklart superglad av å se mej, men inga tårar å ingen ledsen tjej, utan hon STORTRIVS än så länge på dagis!
Allt går HELT PERFEKT!!

Hon åt supermycke lunch där o sen gick vi hem, nu sover hon som en sten! Lill älsklingen min! <3 <3

Imorgon ska jag lämna henne på samma sätt efter bara 20-30 minuters utelek på gården, sen ska hon även få äta lunch själv, så imorgon ska jag lämna henne ensam hela förmiddagen kan man säga! *Hjälp* Men de går nog bra! Kommer sakna henne MASSOR å tänka på henne hela tiden, hoppas de går bra bara!

Får se va de blir i eftermiddag, har lösa planer!

Just de ja, igår så målade ju Maja en teckning, som jag kom på att hon kunde få ge till sin pappa eftersom han hade farsdag!
För bara för att han inte beter sej någe bra, så behöver inte Maja göra desamma! =D
Hon kan vara snäll iallefall :-P
Så de inte verkar annat :D hehe.. =D

Ha bästa dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0