Min dag! :-D

Vilken skillnad de gjorde att gå å lägga sig 23 igår :-D
Idag har jag nästan inte varit nå trött alls!
MÅSTE skärpa mig med när jag går och lägger mig, lägger mig ytterst sällan före 00, 01-02 oftast!
Sen vaknar ju Maja flera gånger på natten + att vid 06 tiden e hon pigg som en lärka!

Idag har det inte varit många lediga stunder att sitta ner och vila...

Klev upp 06.15 gjorde frukost till Maja (Som helt slutat med välling nu) Klädde mig och henne & fixade iordning mig själv & tog morgonprommis med Thule & Nemo, sen bar de av till Dagis!

De gick lika bra idag, vi va där till ca 10.30, på vägen hem somnade hon, men hann som tur var bara sova ca 10 minuter :-D
Väl hemma vare tur ja hade rester kvar, snabbt värma lunchen sen poff i säng!
Diskade medans hon sov o plockade lite, men inge mycke hann jag med, hade disk till förbannelse!

När hon vaknade kom Markus hit, han byggde ihop min datastol o ja gav Maja mellis!
Sen ut med hundarna, Markus va snäll å stannade inne med Maja så ja slapp böka på hon kläder å ta me henne ut åxo!
Sen åkte vi iväg till AF direkt jag kom in me hundarna, där vart vi sittande ett bra tag..Maja blev svindryg!
Direkt därifrån till Åhems centrum för storhandling!
Sen raka vägen hem till mig för att snabbt göra middag (KYCKLINGSALLAD) Vi åt stressade som aldrig förr, klockan va 16.25 å då satt vi alla fortfarande och åt (Jag markus o Maja) Å halv fem skulle jag möta mamma uppe på barnenes hus!
Blev direkt in i bilen efter maten åsså upp å möta mamma!

Maja fick en rosa lekhjälm & ett par lila/svarta vinterskor av sin mormor!

Vi kollade även på tyger eftersom jag o mamma ska sy nya gardiner till mitt vardagsrum, men vi hittade inga snygga tyger så de blev inget av, snabbt in i bilen (Maja började bli trött) Å hem, klädde inte av mig, direkt ut med hundarna, tvingade mamma att stanna inne med Majsan!
In från promenaden, mamma åkte hem direkt o jag gjorde kvällsmat till maja o sen kvällsrutiner o la isäng hon!

DET ÄR ETT BOMBNEDSLAG HÄR HEMMA NU!
Så jag ska storstäda nu i minst 2 timmar få se hur mycke jag hinner med på den tiden :-P
Så mycke som möjligt hoppas jag!
Sen blire duscha å gå i säng...
Upp tidigt imorrn å gå till Dagis dag 3 !

Härlig dag va! :o)


Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0