Fy fan va kallt de e ute !

Fortfarande sliten idag... =/
De känns att man inte är ung längre, en dag sen e man sliten å dyngbakis å dålig å svag å kallsvettig i en evighet efter... :S Iof så vet man att man har festat ordentligt då iallafall, å de e ju huvudsaken! :-D hehe

Svinkallt äre ute idag! Riktig sån där bitande kyla!
Nu e vintervädret som försvann några dagar med värme och regn på väg tillbaka igen, Brrrr....Fryser ihjäl!

Idag ska jag på Arbetsförmedlingen & Banken, Måste ha papper till Soc, imorgon börjar jag där igen fram tills att jag får ett jobb!
De som har varit så skönt att slippa gå på soc, nu börjas de igen!
Fast iof så e soc rätt skönt ändå, iallfall om man verkligen behöver det!

Maja & Jag och min snälla lillebror e de som ska iväg på alla ärenden senare, måste även handla å panta :-P

HA EN BRA DAG!

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0