De spökar här ikväll!

På riktigt!
Jag har röjt & sopat & torkat golv med super 10 , nu eldar jag rökelser & samlar kraft till att diska, sen e jag klar för ikväll, KLAR de blir jag aldrig, har alltid massor å göra!
Bla. Sortera gbs grejer, vika rentvätt, rensa bland allt jag bara flyttar runt medans jag städar, borsta hundarna (som jag gömmer varje dag) Slå in julklappar, kanske bry mej om mig själv, de gör jag väl si sådär en gång i månaden eller nåt, å på sin höjd klipper tånaglarna :P haha..Nerå ibland sprayar jag mig me brun utan sol åxo! LYX! :-D

Overkligt å få ledig tid när Maja kommer vara på dagis sen!

Iallafall, så när jag satt mej ner här, så startade Majas Little People hus igång AV SIG SJÄLV???!!!!
Det är het OMÖJLIGT om man inte trycker på den!
Först trodde jag Thule eller Nemo va i närheten å hade råka trampa, så som dom brukar stryka förbi olika leksaker som spelar melodier eller låter, MEN DOM LÅG HÄR VID DATORN BREDVID MEJ!!

Huset (Spökhuset) Little people huset stod helt ensamt på golvet i vardagsrummet, och började spela av sig själv!!
Fast jag blev glad, jag tittade länge ditåt å undrade vem det var, vem de var de kommer jag såklart aldrig få veta, men att de va nån de e jag 100% säker på, finns ingen annan logisk förklaring till hur de kunde starta igång annars!?
Men de e bra , för då vet jag att de finns ett liv på andra sidan!

Ne, nu ska jag ta mej an disken! :-D

ÄTER SOM EN HÄST GÖR JAG IKVÄLL ÅXO :S inte bra!!...E hungrig hela tiden....

Kommentarer
Postat av: Iss

Haha, fan vad scary! :-D Ja, jag har också funderat på det där, när jag blev så skrämd härom dagen. Det är både och med spöken, finns dem så vet man att det finns liv efter döden. Finns dem inte så får man det lugnt och nätterna men man får aldrig veta vad som händer sen ;-P

2009-11-10 @ 09:06:49
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0