Dagis & Influensan!

Maja e ledig från dagis idag med, dom hade planeringsdag både i fredags& idag!


Men imorgon börjar hon äntligen på riktigt!
Förra veckan fick hon ju bara vara där 2 timmar varje dag...Ändå fick ja såå mycke gjort, trots att de tar mej nästan en timme att gå dit fram och tillbaka!

Så denna veckan ser jag framemot!
Då ska hon få vara 09-13.30-14 tiden

Än så länge har hon inte varit ledsen eller gnällig eller något annat där... Hon är så duktig, hon stormtrivs verkligen!
Kanske för att hon inte varit där längre stunder, men jag hoppas hon fortsätter tycka om att vara där och att hon aldrig blir ledsen då jag lämnar henne!

Ne nu ska jag gå å göra lunch till min lilla ängel <3

Ska nog vaccinera mej mot svininfluensan i veckan åxo, Jag, Pappa, Markus, Maja & Pia!

Puss Hej!



Kommentarer
Postat av: Emilie

Va fin bloggen blev med den nya designen! :)

2009-11-23 @ 19:10:50
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Josefin L

Vad skönt att hon kommer vara på dagis,du kommer känna stor skillnad i din vardag!Har själv en liten på två år,och skillnaden var enorm fast man saknar honom massor!Vad ska du börja jobba med,jobbat med förut?Gillar din blogg,du kämpar på bra som ensamstående det är inte det lättaste!

2009-11-28 @ 13:14:23
Postat av: Hennu.

Hej. Tänkte kolla med dig när du skulle överföra pengar till mig för designen? :)

2009-11-28 @ 17:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0