BSF!

Än så länge går det JÄTTEBRA på dagis!
Hoppas det fortsätter såhär så jag slipper se henne ledsen något!

Maja har haft fruktansvärt ont i magen i ca 3 dagar, sovit jättedåligt och kolik skrikit å haft fruktansvärda magsmärtor :( Men ikväll verkar de ha gett med sig, har kurerat henne med lite olika metoder :-D
Hoppas de funkar!

3 timmar sov hon idag på dagen, jag med!
Galet! :-P
Men skönt!
Men mindre skönt när hon vaknade å hade sååå ont å de vägrade ge me sej, tur man minns att vagnpromenaderna va bra sen hon hade kolik! :-P

Har nyss diskat bort ett berg disk *Skönt*
Ska kolla Bonde söker fru nu, sen städa å sånt innan ja ska göra en tidig kväll!

Barnen på dagis e sååå söta, Rut & Matilda 2 supersöta barn på dagis blev mina och majas vänner idag!
Fick även lyfta i å ur barn som ville gunga bredvid Maja å att jag skulle putta på idag :-P haha..
Ja skulle nog trivas me att jobba på dagis känner jag!

Mattias har inte träffat Maja på ca 2 veckor :-/ Tråkigt för Maja...
Ja vet att han innerst inne vill, men han kan inte, kroppen skriker efter något så mycke starkare än kärleken till sitt eget barn....
Har börjat känna att han egentligen inte väljer bort henne, det är något annat som gör de, fast lite han åxo eftersom det finns hjälp, Hoppas han vaknar upp någongång så Maja kan få chansen att lära känna sin pappa på riktigt! !
De kommer mycke jobbiga frågor om Majas pappa på dagis, svårt å förklara , jobbig åxo!

Sen de sista, shit va Kristian i Unga Mödrar programet är en bra person!
Hon har verkligen hittat en toppenkille Camilla, helt otroligt va han e bra med lille Oliver!
För mej är det så svårt att förstå att  (som i dagens program) camilla och oliver kommer in genom dörren, kristian kommer fram och medans camilla klär av sig sina ytterkläder tar han av oliver :O
Är det så på riktigt???!! Ni som är 2 st!
Tar pappan bara för sig, nu e ju inte ens han pappan men ändå??
Jag kan aldrig förstå före jag har upplevt de tror jag!

Kände lite så
när jag hade ett kärt besök, han tog för sig, jag skulle mata Maja å höll på göra iordning allt utöver, plötsligt tar han tag i skeden å börjar mata henne, jag höll på å tappa hakan!
Jag kunde även springa ut i tvätt stugan utan att känna stressen att jag måste skynda mej in!


Jaja, nu börjar BSF snart!

Hoppas alla har haft en bra dag! De har jag, middags besök av lillebror fick ja me :-P

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det ÄR så Sandra och det SKA vara så. Hoppas du hittar någon för det är du värd, du gör ett hästjobb som är själv med Maja!

2009-11-05 @ 07:49:13
Postat av: Linda

Håller med föregående talare, även om jag kan erkänna att det inte är direkt så att nille springer fram och hjälper mig när jag behöver det, men måste be om det x anatal ggr först haha..



Men jag hoppas för din och lilla Majas skull att han snart inser vad som är viktit och betydelsefullt här i livet och jag förstår att det ibland blir tufft med frågor och liknande.. Men du ska veta att du är ett föredöme för mig och många andra med din styrka som mamma, GRYMT DUKTIG är du!!



Förövrigt så är jag också torsk på Unga mödrar, sitter som klistrad framför tv:n när det visas hahaha

2009-11-05 @ 11:29:27
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0