BÄSTA LÖRDAGEN!!

Jag har haft bästa dagen idag!
Med min mamma & Maja & Thule & Nemo! <3

Mamma har sytt gardiner till vardagsrummet & jag har sytt kuddfodral i samma tyg till soffan! DUKTIGA JAG <3
Har inte sytt sen skol-sy-slöjden, men de gick ju galant! :-D

Vi har även varit på stan, ja maja å mamma!
Ja har fått en rya matta, en konstväxt palm (stor), en jättefin taklampa (en sån krona / ljuskrona), nå andra blommer till fönstrena, ja ÄLSKAR blommor! 5 st svarta bambu persienner, tyg att täcka soffan med så de inte ser så tattaraktigt ut me massa filtar, fast de e inte snyggt me tyg heller, men hellre de än att mina älskade hundar ska förstöra den :D
Maja fick även en sån där snöboll som snöar å spelar musik!

Tiden har sprungit iväg, men de har varit en helt underbar dag!
Både jag o mamma sa att en sån dag måste vi planera in inom kort igen :-D :-D LÄNKTAR REDAN!

Imorgon kommer Carina & Theodor hit o ska leka med oss! ! <3


Här ser ni lite av dagens arbete, dom fina gardinerna & kuddarna :-D
Måste inhandla krukor i samma färg och storlek nästa gång :-D
E sååå äckligt less på panel-gardiner! De är fult & opraktiskt när man
har hund, att dom är längs golvet å blir håriga, Har alltid hatat kappor,
men nu blev ja sugen å jag ÄLSKAR de!! :-D De blev skitsnyggt!


Thule han bara förstör o förstör, han blir sur då ja inte ger han
tid och uppmärksamhet hela tiden, så då går han å tar sönder allt
han kommer åt, Han har förstört hur många leksaker som hellst (Majas leksaker)
Min handsfree med mera med mera, allt han kommer över tar han sönder!

De som e kvar av min handsfree... =/ GRRRR!

Ett djur jag hann rädda, bara en fot borta...Kossan är helt utan
fötter, tigern är utan svans och alla fyra ben..Hittar dom inte nu
men fotade den här...Dumma Dumma Thule, ja som gör allt för han
åsså bråkar han me mej på detta viset!

Förresten så måste jag åka med han till veterinären i veckan =/
Han måste tömma sin knöl på svansen igen :-(
Tänk nu e han 13 år gammal om 1 månad! Helt sjukt..Ja undrar hur länge han har kvar :(
Inte länge nu, hans kropp börjar magra av, han orkar inte gå långa promenader alls, han är trött
å slö å inte alls sig lik :( MIN ÄLSKADE HUND/MIN BÄSTA VÄN I VÅTT Å TORRT!

Nee, nu ska jag städa inför vårat besök imorrn!

Tjing Tjing!

Kommentarer
Postat av: Johanna

skurk thule :O märks att han å palmen är släkt :P

2009-11-14 @ 21:29:13
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0