Allt går perfekt! :-D

Idag har det varit en UNDERBAR dag förutom min förkylning, tungt huvud/huvudvärk/ont i halsen m m :-/

Dagis!

Fick LYX skjuts av Markus till Dagis imorse, sen kom han å hämtade mej efter ca 20-30 minuter igen..
Lämnade en glad o lycklig tjej som verkligen trivs på dagis, hon har inte varit ledsen eller tjurig nåt alls där!
Bara glad å hon trivs så himla bra me dom andra barnen o fröknarna! :-D
Hon äter bra & idag fick hon sova där första gången de gick KANONERS, hon sov över en timme :-D
Å va glad när hon vaknade :-D

Så allt funkar perfekt!

Såååå himla skönt för både mej å henne!

Förutom att jag är sjuk å har noll ork så trivs jag sååå himla bra nu när jag får nå timmars (ca2h) egentid!
LYX LYX LYX ! ! ! !

Hela dagen blir så mycke bättre för både mej å maja, ja hinner me mycke mera å är mycke gladare! =)

Orkar inte skriva så mycker mer utöver de!
Har iallfall haft en heeeelt underbar dag idag <3


Vilka miner :-P haha..


Modell-Maja <3


Invigning av broddarna idag :-D *Läckert va?*


Påväg till Dagis imorse :-D


Overallen då :-P hihi SÖTUNGE!! <3




Kommentarer
Postat av: sandra

Broddar för att det är så halkigt i norrland?Behövs det mycket,för visst är det där du bor?gillar din blogg duktigt jobb att ta hand om en liten själv!

2009-11-12 @ 19:21:26
Postat av: Johanna

Stor brodd skurk hahahha jag dööör

2009-11-12 @ 20:07:23
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sandra : hehe, jag behöver dom för att mina hundar e så starka å nu är det halt underlag så har jag dom inte så glider jag efter dom när de kommer andra hundar, med broddarna har jag fäste å kan hålla emot =) Fult men dom behövs hela vintern för att hundarna ska kunna gå ut :P hehe.. =D Tack! Va gulligt =)

2009-11-12 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0