Vilopause!

Idag har varit en långdryg dag..Men ändå bra på nå sätt!
Jag har iallfall fått gjort ganska mycke idag åxo, men än är inte dagen slut så de e en hel del kvar som måste bli gjort :)

Lagade Korvstroganof & Ris tidigare, riktigt gott! :-D
Vi har även varit ute på 1 timmes promenad nere vid vattnet å lekt i gräset å kastat stenar i vattnet å Thule badade lite :-P
Inte Nemo han e rädd för vattnet :P hihi...
De e såå varmt å skönt ute idag!
Va ute å lekte me mini gnutt på uteplatsen åxo, de tyckte hon va skoj, vi har ju tömt den helt nu så då e de stor yta att vara på!
Vi rullade boll med varann :-P Helt vild va hon =) hihi

Hon har nog inte så länge kvar tills hon börjar krypa heller, hon har börjat göra sej redo i krypställning å vill verkligen iväg men hon kan inte riktigt än, men snart så :-D
Hon har även börjat sova på mage, riktigt drygt tycker jag, för hon sover inte lika bra (kortare stunder)
Men de tar bara nån sekund efter man lagt henne i sängen så ligger hon på mage :-P haha

Ne ni, nu ska jag ta mej en ipren å sen ska jag fortsätta arbeta!
Känner mej nästan svimfärdig!
Längtar tills vi e klara för dagen så jag kan sätta mej ner å bara slappa! *Skönt*

Äre nån som vet va de blir för väder i veckan? Såhär fint?! :-P HOPPAS!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: lonta

Heej bästaste sötis! Haha nej vi slutade på lika, orkade inte köra en avgörande match, det var ju jobbigt! Kände verkligen hur otränad jag var, inte klokt vad dålig man är när man får träningsvärk av att spela kubb hihi :P Men jag kände mig fin iaf, hade till o med sminkat mig så det får duga det iaf :D Ouf vad jag inte saknar att ha mens, jag avundas dig inte! Men polkaglass är riktigt gott. Och idag har jag ägnat några timmar åt att baka, riktigt gott vart det :D borde tagit bilder, men blev inte så :( Kanske fixar det sen, tänkte ta mig en fika innan läggdags hihi :) Mjoo klart jag kan ta lite bilder någon dag, gör det på semestern, då ska jag ändå ut o flyga runt i varberga så passar på då :D Hur går det med flytten? När är det inflyttningsdatum? Kram din vän för ALLTID!

2009-05-24 @ 20:44:16
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0