Varför måste de alltid blåsa här?! :-D

Fy va jag va trött när jag vaknade imorse, fönstret hade varit öppet åxo så ja hade svinont i halsen & hosta & snuvig :(
Ja kan verkligen inte sova med öppet fönster utan att bli så på morgonen...
Ja minns när jag & emma va i grekland å de va så himla varmt på nätterna så vi sov antingen me balkongdörren öppen eller fläkten på full fart så de blåste svinkallt...De va skönt innan man somnade men jag vaknade alltid upp å va dyngsjuk, tror jag kan minnas att jag tappade rösten av de åxo :S hahahaha..

Va ute på vovveprommis imorse med vagn & hundar, de såg ut att vara varmt men de blåste nå fruktansvärt kallt, så ja ångrar att jag inte tog varmare jacka & mössa :-)

Nu ska jag gå å lägga mej en stund å sova medans lillan sover, är sviiintrött och har ont i nacken ryggen & kroppen!
Sen ska jag nog försöka packa lite i sovrummet medans lillan leker på sängen! :-D
Måste lägga på ett kol nu om de ska hinna bli tomt här innan den sista så de går att städa ur åxo, funderar på om ja ska höra med mamma om vi kan åka och bo på haga när allt e klart här hemma så kan man åka hit på dagarna bara å städa ur! Alltid drygt å bo samtidigt som man har kartonger å grejer överallt + att man ska städa på de åxo!
De ska jag nog göra :-D
Nu på en gång faktiskt, så ja inte glömmer bort de!

Puss Godförmiddagstupplur Hej! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0