Utvilad & Pigg ! :-D

Natten va helt underbar !
Lilla Maja sov ända till klockan 04.30 i sin egen säng!
Å när jag vaknade av att hon va ledsen & hade vaknat så va jag pigg !
Tog henne till sängen med mej å sov vidare å hon vaknade 08.15 SOVMORGON ! :-D
Sen blev de välling, påklädning & ny blöja sen vovveprommis !

Nu sitter jag & väntar på att min lillebror ska höra av sej så vi kan fara å göra bort dagens ärenden :-)

När jag kommer hem så blire Marinerad fläskfile med sötpotatis & klyftpotatis & sås! MmmuMs!

Hade egentligen tänkt fortsätta packa idag, men tror de blir en ledig-dag idag från packande, kanske går till nån lekpark me lillan & hundarna istället :-P För visst kan man väl ha me sej hundarna i lekparken? Dom kan gräva gropar i sanden medans ja å lillan leker :-D
Fast som vanligt äre väl alltid nån gnällspik som inte gillar pälsdjur som ska gnälla ! i´ll se...=D

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0