FightNight med den bästa! :-D

Söndag ska vara en latar-dag! :-P
Men jag ska vara ihärdig idag!
Städa, packa lite & tvätta! :-D

Igår :
Kom mamma & hämtade lilla Maja vid 13 tiden....Å de va sååååå skönt å bli barnledig, först så kände jag bara för å lägga mej å sova, va så trött å slut i hela kroppen å de va så skönt å bara få bry sej om sej själv å kunna slappna av å bara vara..
MEN...Istället gjorde jag mej tjusig me högstövlar & kjol & traskade iväg till Johanna vid 15 tiden tror jag de va, vi drack baccardisar & blev på fyllan å sen åkte vi in till stan :-D För å gå på fighting galan!
Redan i bilen på vägen dit kände vi oss på "lyset" haha :-D
Då va man riktigt peppad å de va hur kul som hellst!
Vi va superfina båda två, stylade till tusen! :-D hi hi hi
Men de ska man vara när man far ut å hittar på nåt, spec då man inte varit ute på över ett år! :-)



De va svinmycke folk där borta, vi såg både den ene och den andre :-P
Men de e ju umeå-liten stad, alla känner alla! Eller åtminstonde vem man vem dom flesta är!
Smockat me folk på alla bänkar vare, så vi fick klämma oss in på nå hörn på läktarn :S
Spelade ju iof ingen roll vart vi satt egentligen eftersom vi hade så kul med varandra, kändes som vi kunde ha varit på en pensionärsträff å ändå haft så jävla kul! hahahaha...:-D :-D Så roligt hade då jag iallfall :-P And i think Johanna had 2 !
Efter ett besök på toa så smet vi ner å satte oss på VIP Platserna me Johannas Söta Syrra :-D
Där vare lyxbehandling me gratis öl, men då hade vi ju hunnit få början på en dryg baksmälla/huvudvärk som inte va av denna världen :S *Poh* De kändes att man inte druckit på länge, nästa gång blire inget avbrott i drickandet kan jag säga, då blire istället "fullt ös medvetslös" :-D hehe..
Jag hade iallfall en helt underbar kväll!
Sååå jävla roligt, bästa sällskapet & såå skönt att göra nå annat än att bara va hemma å va mamma!
TACK JOHANNA FÖR EN PERFEKT KVÄLL! *Uare2goodtobetrue*


Sådär såg vi ut :-P Precis ny stoppa in en stor snus åsså mitt smycke *Den förbaskade finnen* haha :-P


Vid ca 21 tiden tror jag de va, kom mamma å hämtade mej med lilla Maja, så då åkte vi hem :-D
Somnade vid 00.00 tiden tror jag, helt utslagen å lycklig i kropp & själ!
Sov riktigt bra inatt, ja å gnutt va ensamma som vanligt nuförtiden i storsängen, de e myyys!! :-D

Nu sitter jag å väntar på att reprisen på Robinson ska börja, de verkade va ett spännande avsnitt igår
Lillan Sover tidig förmiddag, hon har börjat bli så himla gnällig på förmiddagarna! :-)

Puss Hej i de halvgråa vädret!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0