Dygnet har för lite timmar :-)

Jag har inte haft någon tid till att blogga idag!
De e mycke nu med flytten m m
Och jag mår så dåligt över att hyran e så dyr :( Hoppas de löser sej på någe bra sätt!
Ska nog ringa både f-kassan & soc imorgon och höra va jag kan tänkas få för bidrag!
*Håll tummarna för att jag kan få bidrag medans jag söker en ny lägenhet*
Och om nån snäll människa som läser min blogg hör någon som ska säga upp eller vet av
en trea som inte kostar mer än 5500 kr i månaden, snälla skriv till mig då! :-D
Me and my little girl needs it!

Har varit inne i stan idag, uppe på Ersboda & På Mariehem, där fick lilla Maja leka med lilla Erik 1,5 år :-P
De tyckte hon va jättekul!
Hon har även fått en "Lära gå vagn" idag :-D Tack för de tipset Tina! =D
Åxo har hon fått en annan leksak som hon tycker om massor!



Innan vi åkte hem for vi förbi Robertos å beställde oss varsin Calzone, Dom e dödligt goda där! :-D

De va lite om dagen idag!

Jag har haft en mycket bra dag & tiden har sprungit iväg... =D
Har även trivts i mitt bruna hår idag, ja tror de handlar om hur jag sminkar mej ifall jag trivs eller inte :-P
Lustigt men sant, jag trivs inte osminkad, de gör jag iof aldrig förutom då ja sover!
Så ja får störa många med att ha mycke spackel för att jag ska trivas me hårfärgen :P
Kanske jag har ändå, men egentligen har jag ju inte de, de bara ser ut som de!
Ja har ju "bara" Ett par ögonbryn (de e ju ett måste) Mascara (ett måste) Brun utan sol puder, Kajal & Ögonskugga!
E de mycke smink?? Nix, de tycker då inte jag iallfall, egentligen undrar jag varför vissa stör sej?
Vill man gå osminkad, jamen varsågod å gör de då!
Vill man sminka sej, varsågod att gör de!
Men som vanligt "får" man inte vara som man vill i den här stan, utan man ska vara som andra vill att man ska vara för att passa in , right!? :-D

Nu måste jag sova!

Imorrn ska jag vara bättre på skriva :-)
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0