Lunch Pic´s! !

De blev inte många minuters sömn för mig tidigare, lillan sov 20 minuter, å ja 10 kanske, fast jag tog henne till min säng då hon vaknade å vägrade somna om så låg vi kanske 15 minuter till, ja va såå trött!
Sen kollade vi på våra bästa + att jag åt pizzan som blev kvar från igår :-P
Flotti Flott mat!
De går inge bra för mej att börja äta mindre å bättre :-P haha..

Å magen kan va platt å fin på morgonen men direkt man äter 1 mål mat blir den tjockismage direkt :-P
Egentligen äre inte så farligt, de e bara de där me kläderna som e drygt tycker jag :(
Man vill ju kunna ha fina kläder & känna sej trivsam i kläderna jöh! :-D

Lillan fick kyckling & ris till lunch me efterrätt & dryck!
Nu springer hon runt i gåstolen och leker & jag sitter här å funderar på om jag ska börja i sovrummet strax, markus ligger och sover än verkar de som...
Vädret är riktigt skumt idag!

Lite lunch bilder ------------>



Have a nice day :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0