Tjohoo!

Åhh va jag känner mej duktig idag :-D
Nu har jag nyss kommit in från en lugn å skön lång hundpromenad! :-)
De va så skönt å vara ute å gå å veta att jag kan gå i lugn å ro å andas å känna hur skönt väder de är, höra fåglarna kvittra m m UTAN att behöva känna att jag måste stressa in till lillan! :-D U*N*D*E*R*B*A*R*T
Bästa hundpromenaden på väldigt väldigt länge!
Jag känner mej helt avslappnad i kroppen å lugn inombords...Mår super!
Men saknar såklart lille gnutt!
Fast jag vet ju att hon snart kommer hem, å ja behöver koppla bort helt nån gång jag med, de har ju bara varit två-tre timmar så... =o)

Nå möte me Mattias blev de inte, för han svarade som vanligt inte på nå sms...
Han borde va hemma när som hellst, för liten har middagstid nu! :-D

Jag har satt in alla kort i fotoalbum, kanoners! :-D
De va så mysigt å sitta å titta igenom då lill maja va nykläckt!
Längtar såå himla mycke tills ja e gravid igen :-D
Å ja hoppas ja får en massa småttingar, vill ha hur många som hellst :-P hi hi

Jag har åxo röjt i hela lägenheten :-D Skönt!
Så nu efter jag har matat lillan ska jag sätta henne i hoppgungan i sovrummet å ha stor vår rensning i min garderob...Så ja kan se om jag har några alternativ att ta på mej imorrn! :-D Ska ju dricka lite me Johanna å mamma ska ha lilla Maja hela dagen ända fram tills hon ska sova, då kommer hon hem till mej! :-D

Nu kom mattias hem å ville att jag skulle klä av lillan, så nu e ledigheten slut!

Måste kila å göra middag till henne å nåt å äta till mej själv åxo!

På återseende!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0