Sunny Day!

Nu måste de gå undan med packandet...Har idag & Imorgon på oss att packa allt som inte behöver användas, för nästa vecka ska de börja städas, putsas fönster, skura ur ugnen, städa bakom ugnen, torka ur alla tomma köksskåp in & utvändigt torka alla lister & skura alla dörrar med mera med mera.. Evighetsgöra!
Men det är så svårt att få något gjort medans man har lilla Maja att underhålla, bära & roa hela tiden!
Sen mellan åt så ska hundarna ut, så de finns inte mycke tid över...
Mamma är i Sthlm så Maja kan inte vara där heller, så vi ska nog fråga Mattias Farmor om hon kan få vara där ett par timmar imorgon eller ev. i eftermiddag :-)

Det är Strålande sol & Jättevarmt här i holmsund idag! L*O*V*E*L*Y Fast lite blåser de, som alltid :-P hi hi

Fick förresten hyresavin till nya lägenheten igår, å naturligtvis har dom höjt hyran där ännu mera :-(
De kan inte vara sant!
Så jag kommer bli tvungen att söka en ny lägenhet direkt jag har flyttat in :-/ Känns ju väldigt kul *Suck*
Måste alltså bara ställa in allt, orkar inte tapetsera om eller packa upp allt ens.
Sen packa igen & de värsta av allt, Städa ut en till lägenhet!
Och flytta!
Men jag kommer bo där tills jag verkligen hittar nåt som jag vill bo i, om jag nu har råd!
Hyran e nu på 6500 :- + el + internet!
Jaa ni kan ju tänka er hur mycke pengar jag kommer ha kvar efter räkningarna e betalda :-(
Med lägsta beloppet på föräldrapenningen :S
Har väl råd att köpa det lillan behöver + hundmat, så får jag själv svälta, neeråh, jag ska försöka få så mycke hjälp ja kan av min snälla familj!
Men de håller inte i längden, även om jag hade ett jobb med bra betalt fungerar det ju inte att bo ensam i en lägenhet som kostar sådär mycke!

Jaja, nu är det som de är, bara gilla läget!

Puss Hej


Kommentarer
Postat av: målli

hello sandris! det var en mycket dyr lägenhet du ska flytta till. det är fan asdyrt att leva :/ men vart ligger lägenheten? :)



jag glömde svara på det du skrev sist när jag kommenterat bloggen. jag har ingen blogg det är inte min grej. jag gillar mer att ö'sa amdtas bloggar ;)

men klart ni får komma och leka hos oss :) kram! :)

2009-05-23 @ 15:23:39
Postat av: Jennie

Hej gumman! Titta på den här lägenheten som ja hitta på blocket..kanske är nåt? :) paTomtebo21713849.htm?ca=2&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vasterbotten/ForstahandkontraktpaTomtebo21713849.htm?ca=2&w=1

2009-05-23 @ 15:28:59
URL: http://frokenstens.blogg.se/
Postat av: Iss

Usch, låter sjukt jobbigt med lägenheten :-(

2009-05-23 @ 16:20:57
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0