Stövelpromenad & Hundhår!

Borstade Nemo idag med, blev inte lika mycke päls men de va ändå mycke som försvann :O
Igår blev de hur mycke som hellst!
Och eftersom han är så fjantig å inte kan stå stilla å verkligen hatar å borstas så blir det nog lika mycke till som försvinner imorgon eller när jag nu får ork å tid å lust å borsta han igen :-P



Hur kan de lossna sådär mycke hår idag om jag verkligen borstade bort hela han igår?!

Klockan springer iväg idag, ja hinner inte med, känns som lillan bara hinner vara vaken 5 minuter så äre sovdax igen :-D
Rätt skönt faktiskt!
Vi har varit ute på pommis me vovvarna å vagn :-D
Hon tittar på allt runtomkring å säger "dä" "dä" :-P hihi..

Jag är så jävulskt sugen på pizza!
Från Robertos allra hellst, kanske måste fråga om markus orkar agera pizzabud :-P hehe..
Vilket jag inte tror han vill, men faan va gott de skulle va! :-D
Annars fåre nog bli en pizza från hp´s !
Måste bara få unna mej idag!
Samtidigt känner jag paniken efter jag har ätit upp den, hur äckel mätt man blir å hur mycke ja ångrar mej att ja åt pizza m m :-D Men de behövs att man känner så för å kunna äta smalmat dagarna som kommer sen!

Lilla gnutt har gått omkring i sina stövlar & hello kitty kjol (som är på tok för stor) Hon fick ett helt set av Anton som aldrig blivit använt eftersom de e ganska stor storlek, men ja tyckte hon såg så tråkig ut i sina vita spets leggings & vit tröja idag så ja tog på hon den ändå :-P hehe..


Hon övar lite att promenera me skor, hi hi :-D She likes it alot!


Nu ska jag röja hela lägenheten!

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Iss

Haha, guud så söt hon är :-D

2009-05-11 @ 15:47:43
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men söt pippi då.. stor stövlarna =) ja måste fara å köpa ett par skor till evina som hon kan ha när man är ute, hon vill ju inte bara sitta still i vagnen medans andra går omkring :P

hennes rekord att sova ute i vagnen är 4.5 timmar så de va nära att hon skulle slå de rekordet =P



Jävlar va nemo tappar hår, paloma är likadan när man bortsar henne :P kram

2009-05-11 @ 16:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0