Stadsvisit med Mjukglass!

Igår la jag in en annons på blocket om att jag söker en lägenhet & jag har redan fått några svar :-) Lycklig!

Tidigare idag va solen framme & stekte, men den försvann ganska snabbt bakom alla moln & nu har det även skvittrat lite :-P Men de e väl början till morgondagens regn som vädret har utlovat!

Åkte iväg med lillebrorsan & lillan (hundarna fick stanna hemma idag) till stan förut!
Vi åkte till mammas jobb så hon fick hjälpa mej å fylla i nå papper om nytt bostadsbidrag! :-D
Nu ska jag bara köpa ett frimärke & posta de, snåljåparna har ju börjat att skicka med brev (som tidigare va frankerade) ofrankerat! MKT Snålt anser jag!
Vi va även förbi på Skatteverket så ja gjorde en Adressändring!

Sen åkte vi ner på torget å jag köpte mjukglass blåbär/vanilj med tutti fruttiströssel! MmMm...=D
Markus köpte en Rullpizza :-P

Lilla gnutt har börjat gilla banan igen, hon har fått kväljningar av de tidigare, men nu gillar hon de, så tur mamma hade en banan på jobbe som hon kunde få till henne, eftersom jag hade glömt ta me mej mellis :-P
Hon e duktig på äta bananbitar (Stortjejen min) Hon fick såklart åxo smaka lite glass av mej :-) hi hi

Hon somnade direkt vi kom hem, så nu vaknar hon väl snart å e hungrig på middag!
Sen ska vi arbeta, pack & städ! :-)




Bilder från tidigare idag då vi skulle ut på vovveprommis :-P

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: lonta

Haha ok, titta på är ju också en variant :D ska inte du vara med i brännbollscupen?! :)

2009-05-26 @ 20:58:10
URL: http://lontas.blogg.se/
Postat av: Erika

ni har samma gåstol som Mira har hos sin mormor :P

2009-05-27 @ 17:25:31
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: målli

hon är så himla söt!!

2009-05-27 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0