Sovdax!

Det känns som de ligger regn i luften...men det verkar inte börja regna :-)
Tack Jennie Johanna & Emelie för era mattips till den hemlagade maten, dom behövdes verkligen :-D
De gav mej hopp & jag tänker fortsätta ge henne hemlagat & testa era tips!

Har kollat på teve hela kvällen & bara latat mej å ätit chips & godis!

Nu ska jag gå å ta en snabb dusch sen sova!
E jätte trött...Måste lära mej att komma isäng tidigare, klockan bara springer iväg på kvällarna :-D

Gulligaste Lonta ska fixa till min blogg lite åxo..De blir super! ^^ Tack vännen!

Godnatt Puss hej!

Kommentarer
Postat av: lonta

Jag skulle med vilja göra saker med dig, men framförallt vill jag komma upp och hälsa på ! Så länge sen vi sågs nu, hatar att vi bor så långt ifrån varandra! :( Men nu, tänkte pilla med din blogg, men jag kommer seriöst inte in? Kram

2009-05-21 @ 09:20:13
URL: http://lontas.blogg.se/
Postat av: lonta

Såå jag kom in till slut :P Nu har du en kant runt bilderna, och besöksräknare. Säg till om du vill ha någon annan färg runt, tunnare kant, eller om du vill att det ska stå något annat vid besöksräknaren, så fixar jag det! :) Puss

2009-05-21 @ 10:11:42
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0