Snart äre Natti Natti! :D

Kan inte beskriva me ord hur skönt de va då Mattias kom hit i eftermiddag/kväll..
Bara att han tog henne å va me henne en stund gjorde så himla stor skillnad, helt plötsligt började jag sjunga å blev glad å kunde plocka bort lite å fick tillbaka svinmycke ork å kraft !
De behövs så lite för att man ska orka! :-D

Så nu fick jag ladda batterierna ca 1-2 timmer med en hundpromenad & lite annat fick ja gjort åxo!
Sköööönt!
Lillan somnade medans ja gav henne välling, så hon drack bara 100 ml , hoppas inte hon vaknar å blir hungrig i natt nu bara, men ja e beredd på de :-D

Nu e ja ensam igen, har varit de ett tag nu, sitter å kollar på nån debatt på 2:an ! !
Ska strax gå å ta mej en snabb dusch, å ta på mej ett nattlinne & gå å lägga mej i sängen eller bädda i soffan å kolla på Gordons Kitchen! :-D
Sen ska jag läsa skvaller tidningen som kom idag innan ja somnar :-)
E sååå trött & behöver somna innan 12 ikväll för å orka med morgondagen!

Just de ja, ja fick sms av pappas tjej idag , ifall jag ville ha en stor "vanligt" diskmaskin nu då ja flyttar (har en bänkdiskmaskin nu) Å de e väl klart jag vill :-D Visst , de blir lite dyrare elräkning, men de äre värt :-P
Även om jag kommer få vända å vrida på varenda slant då ja har flyttat, kommer säkert tvingas sluta röka, sluta dricka cola å ja lär ju rasa i vikt eftersom jag knappt kommer ha råd å köpa mat till mej själv!
Alla pengar som blir över efter räkningar + hyra e betalda kommer gå till hundarna & lillan! :-D
Thats Life!

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0