Skönaste på läääänge!

Har nyss tagit ett långt obeskrivligt skönt bad !
Kändes som de va för bra för å vara sant "på riktigt" (Mitt favorit uttryck) hehe ...
Jag invigde min babyvakt! Varför har jag inte skaffat en sån tidigare? Hur klarar man sej utan en sån?
Jag kan inte minnas när jag badade såhär skönt, i lugn å ro kunde jag lägga mej i badet å ta all tid i världen på mej :-D
Istället för att snabbt skölja av sej å stressa ut!
Jag tvättade håret riktigt noga, jag rakade mej & filade fötterna och jag njöt av varenda sekund i vattnet!
De va njutbart, underbart, obeskrivligt!
Jag känner mej som en människa igen! :D :D

Wihooooo...De finns då lösningar till allt, å tur e väl de!
Bästa köpet någonsin!
Än har jag inte testat att gå på hundpromenad, men de kommer de me :-D *Gladast å Fräschast i Världen känner jag mej just nu*
Lillan har sovit hela tiden sen klockan halv nio! :-D Duktiga lilla tjej!

Sen kan jag säga att de va extra mys i badet, nästan romantiskt, eftersom jag har på lugna favoriter inne hos lillan så hade ju även jag musik i badet *LYXIT*

Puss Godnatt Hej!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: nej vi bor inte i umeå men i nordmaling.

fast mamma bor på annan ort :P hehehe

men ska ändå höra mig för...



hittar ni på idag då?

Kram

2009-05-16 @ 08:26:10
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0