Sitter & Väntar...

På att middagen ska bli klar :-D
TACOPAJ med vitlöksdip & tacocips!
Snabbt går det att göra iordning & gott blir det :-D


Gick en riktigt lång promenad tidigare, me vovvar och vagn :-D I linne (galet varmt)
Shiiiit va de bränns på mina läppar, tror jag har fått chili på fingrarna sen ja hackade de & sen petat mej på läpparna :S

Oh god! Springer iväg!

.................................Tillbaka igen............................... Inte för att nån märkte att jag försvann men ändå :-P

Självklart råkade jag peta med fingrarna i näsan åxo, å de va visst inte en chili jag hade hackat utan en färsk pirri pirri *Hot*Hot*Hot* Har stått å sköljt med iskallt vatten under kranen nu men de fortsätter bara bränna :-(
Föder hellre 10 barn på raken, än att plågas med den här brännande smärtan i näsan & på läpparna....Aj aj aj aj *Snyft*

Sitter just nu med en isbit å kyler *De lindrar för stunden iallfall*

Nu äre dax å äta strax :-D


Lilla Pluttiplutt lekte lite på golvet idag :-P hihi Sötungen min<3

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Men ååh så söt man kan va! :P



Ja, men då förstår jag att du inte gillar metoden. Det är så fruktansvärt jobbigt att höra sitt barn skrika alltså! Hoppas det blir bättre snart!!



Kramar

2009-05-17 @ 16:01:04
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack vännen för dina stärkade ord! Hoppas allt är bra med er?? :) Kramar

2009-05-17 @ 20:48:06
URL: http://metrobloggen.se/zweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0