Rubrikslös!

Åh, de e nog inge bra me för mycke ledig tid!
Jag är helt slut nu! !
Lillan e grinigast i världen så jag skickade Mattias å bada me henne innan hon ska sova!
Hon är hur trött å gnällig som hellst, ingenting duger, å jag har lekt ihjäl mej me henne nu sen hon kom hem, har ont i hela kroppen & är helt slut i huvudet!
Så nu hoppas jag hon somnar direkt efter badet! :-D
Ska göra iordning välling så den e klar å ge henne direkt hon har badat klart!

Sen ska jag bada å raka benen å (blev tvungen å springa å ge mattias en tvättlapp) ush va jag inte har nån ork i kroppen kvar, sa de till han nu i badrummet att jag nog inte klarar av att ha ledig tid, då blir det direkt för jobbigt sen när jag har henne hela tiden annars....I vanligt fall går allt av bara farten å jag hinner inte tänka mellan, jag bara gör!

Funderade igår å kom fram till att utöver att städa, plocka undan, gå alla hundpromenaderna, mata, byta & leka och allt som hör lillan till, laga mat & äta, duscha m m Så går resten av min energi till Mr M...
Å de måste jag ändra på så jag får lite tid att hitta på saker å ting! :-D

Nu blev jag tom i huvudet!
Kanske skriver nå mer sen om jag hinner/orkar! :-D
Har massor att ordna med ikväll innan jag kommer stupa i säng, kommer verkligen stupa isäng ikväll!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0