Rent hus?!

Nu mår jag lite bättre! :-D
Markus har varit här med mej, hade glömt telefonen på skötborde på ljudlös så ja såg inte att han hade sms :a förrens efter över 1 timme, haha :-) Inte ovanligt för å vara mej :-P
Jag spelar modell =D

Neeråh, men vi har suttit å pratat å lekt å matat å varit ute på prommis å kollat efter telefoner på internet till mej :-D
Alltid lika kul å va me han :-D My best brother!
Han ska få vara barnvakt ett par timmar framöver åxo! :-)

Å nu ligger min lilla gnutt i sängen, vaken & ensam! :O KORS I TAKET!
Nu dom senste 3 dagarna har jag kunna lägga ner henne & gå därifrån utan att hon skriker helt hysteriskt!
Nu ligger hon å roar sej själv å lyssnar på musik å tittar på nallarna!
Hur underbart e inte de! :-)
Sen plötsligt somnar hon!
De va inte en dag för tidigt, eller alla barn kanske gallskriker i typ en timme då man lägger ner dom i sängen å att man måste sitta där me dom skrikande tills dom somnar?! Va vet jag?

Nu ska jag röja undan i röran!
De lustiga e att jag hade städat ordentligt innan ja gick å la mej igår, å nu äre grejjer överallt!
Finns inte en ledig yta på alla bänkar + köksbord i köket, vardagsrumsbordet e fullt me grejjer, sängen e full me saker , soffan e full me saker + att toaletten ser ut som ett slagfält, sen ska vi inte tala om golven...*e så less på å plocka å städa hela tin*

Puss Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0