Mardrömsnatt!

Vilken natt jag har haft ! !! :-( Gick å la mej vid 23.15 tidigt som tusan, så jag skulle vara utvilad idag.....
Jo hej du ! !! Klockan 00.00 Vaknade lillan å va omöjligt att söva :-/
Hon gallskrek hysteriskt tills ja lyfte över henne i min säng !! !
Fortsatte å skrika i min säng oavbrutet ända tills klockan 01.50 !!
Nästan 2 timmar, konstant exakt hela tiden :-/
Mitt huvud höll på sprängas i tusen bitar av att ligga bredvid henne, jag måste införskaffa öronproppar !! !

Imorse vaknade hon vid 07 tiden, alltid då hon somnar sent vaknar hon tidigt !
Jag va inte så trött men jag hade migränliknande huvudvärk, som vanligt skulle jag gå å göra välling, satte henne me nå leksaker i sängen (de brukar vanligtvis fungera men jag hann bara kliva upp å när hon märkte att jag va på väg ut ur sovrummet började de igen, hon gallskrek direkt)
Så ja fick ta me mej henne in till köket (där fortsatte hon gallskrika)
Bytte blöja åxo, även då gallskrek hon!
Helt okontaktbar! ! !

Nu sitter hon här bredvid mej å leker, men alla leksaker e tråkiga, hon vill bara slita mej i håret & slå på mej...
Vildsinta lillstintan min ! !

E så slut i kroppen så ja vet inte va jag ska ta mej till. . . . . . . . Kommer hon skrika såhär hela livet ?!
Man börjar ju undra alltså!

Nee nu ska vi gå ut på hundpromenad, ska bara klä henne m m
Orkar inte alls egentligen känner jag, men som me så mycke annat, jag måste!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kanske håller hon på att få tänder?? :)

2009-05-13 @ 17:46:20
URL: http://frokenstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0