Lovely day, snart äre flytt! :-D

Tidigt imorse åkte jag in till stan med Markus :-D
Vi åkte på banken nere på stan, sen va vi förbi på apoteket på teg så ja kunde köpa salvan till lillan + lite annat!
Sen va vi på Af :-D Där skrattade jag så mycke så nästan all mascara försvann..HAHAHAHA :-P
Vi va åxo in på lekbiten en sväng, tänkte köpa nå leksaker till lillan, men de blev så stressig just då vi va där så ja hann inte me riktigt, Men ja hann ju kolla lite iallfall :-D
Sen åkte vi runt lite överallt, grubbe, mariedal m m
Vi for även förbi å köpte pizza å åt hemma hos Markus!
Nu mååååste jag sluta unna mej!

Hemma hos markus satt vi å gjorde massa roliga bilder på varandra i webcamen, HAHAHAHAHA ja skrattade så tårarna sprutade, sååå jävla fula bilder man kunde göra, vrida ansiktet å massa annat! hahaha :-P

På vägen hem så poppade vi vrålhög musik å sjöng å dansade i bilen, massa gamla godingar!
Hämtade hundarna å åkte iväg å släppte dom :-P

En helt underbar dag me lillebror vare! :-D

Lillan har varit hemma & inne med pappa medans vi va iväg.. =)
Hon mår bättre idag, men har fortfarande jättemycke hosta å snuva & utslagen... =(

Väl hemma igen så har vi packat, packat, packat å packat, MASSOR med fullpackade lådor & MASSOR med rensade skåp & garderober, de går undan då man hjälps åt! :-)
Men de e mycke kvar, för mycke.... :S
Flyttpacka e såå himla jobbigt!
Lillan har lekt å ätit å varit med å flyttpackat lite :-P Hon har varit extremt snäll å lugn medans, så de kanske e därför de blev så mycke gjort...

Sängkläderna e även tvättade, måste tvätta dom nu varje kväll så inte utslagen sprids!

Jag har börjat känna att jag har fått jätteont i halsen ikväll :/ Vill inte bli sjuk!

Nee nu ska jag underhålla lilla gnutt som sitter å leker me min mobil här bredvid mej, sen ska hon få ta ett bad å gå å sussa, å ja ska ut me voffsingarna på sista promenaden!

Längtar tills de e flyttdax! :-) Ska blir riktigt mysigt å få bo själv med lillan å hundarna..Men säkert jättejobbigt åxo!
But i can do it! :-P

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är utamanad i min blogg =D



Ja de va de ja hade oxå, sår vid munnen å näsan :S vissa kan ju få de i öronen till å me :/ Stackars lillan, för mej sved dom å kliade å va riktit drygt.. Dom är ju riktit smittsamma dom där.. Hoppas de blir bättre utan att du behöver gå till doktorn med hon då. Kram

2009-05-06 @ 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0