Lekpark å Sommarvärme!

Idag är det sommarvärme ute :-)
Solen skiner å de e jättevarmt å skönt!
Åsså luktar de gräs, då e sommaren påväg! :-D

Vi har varit ute å gått en prommis me vovvarna åsså stannade vi till i en lekpark så lillan fick gunga gungbräda å gunga gunga å leka lite i de fina vädret :-P

Tiderna idag blev konstiga, jag har inte riktigt fått kläm på förmiddagen än, svinjobbigt äre! :-/
Men eftersom de blev så kontigt idag så har jag nu tänkt ut i huvudet hur jag ska testa göra å se om de blir de bästa för oss båda , mest lillan såklart! :-D
Så imorgon ska dom nya tiderna testas! Hoppas de funkar! :-)

Lilla gnutt e snuvig idag :-( Jättesnuvig, de rinner å ja får snyta henne me snorfridan hela tiden, säkert för att mamma hade varit ute me henne mest hela dagen å kvällen igår!
De rinner även ur hennes ögon :( Nu igen, de e ofta problem med hennes ögon tycker jag...
Så hoppas hon inte blir sjuk nu mitt i allt...De blir inge skojsigt! :-/

Nee nu ska jag leka me min plutt, kolla tvätt tider & packa & bädda rent & städa undan i den dagliga röran!

Puss å ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0