Kvartersvärd & Hyresgästföreningen!

Oufff...Vilken morgon/förmiddag!
Först ringer de i telefonen, svarar å hör nån säga "hallååå hallåååå" Jag ropar hallå, men då lägger han på, jag skriver ett sms att jag inte kan svara eftersom min telefon inte hörs något i! Å jag kunde inte ropa så högt heller eftersom lillan höll på somna.
Precis när Maja äntligen lyckas somna så plingar de ju naturligtvis på dörren, de va Kvartersvärden som hade ringt å eftersom han inte hörde mej kom han upp, för att meddela när han ska besikta lägenheten!
Självklart vaknar Maja upp å gallskriker av att han plingar på dörren!
Hon hade även skitit ner sej....Så ja gick å bytte blöja sen la jag hon igen, hon hann precis somna igen, så plingar de på dörren igen! Å hon vaknar upp igen å är jätteledsen!
De va nån från den förgrymmade Hyresgästföreningen som ville att jag skulle gå med, å jag kan säga att de va fan omöjligt att tacka nej, jag vägrade in i de sista men blev såklart pålurad att vara med ändå! *SUCK*

Ja som just har skrattat åt att Markus blev pålurad å har varit medlem i flera år å dessutom va Johanna me där åxo :P hahaha

Å nu även jag, SVINDYRT vare åxo 80kr i månaden, de e ju typ 1000 kr per år! De har jag verkligen inte råd med, så de första jag ska göra när den här första gratismånaden är förbi e att ringa å säga upp de där!
De e ju just typiskt att vi ha skruva tillbaka ringklockan just nu :-(

Så de blev ingen förmiddags sovning för min lilla gnutt idag inte!
Vi har nyss ätit lunch eller hon har, jag har inte hunnit än =D
Ska ta med mej hela högen hund & lilltjej på långpromenad nu å hoppas att hon kan sova en stund i vagnen istället :D

Mattias mamma kommer hit sen idag åxo, tror jag...

Nu sket hon ner sej igen, så nu måste jag kila iväg...

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Emilie

haha jag blev också lurad att gå med. Men gick ur efter några månader! :P

2009-05-27 @ 14:18:13
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0