Ingen e latare än mej idag!

Idag e jag lat & uttråkad! :-D
Inget känns speciellt roligt att göra!

Har röjt å sopat, får sopa flera gånger per dag å ändå äre flera lass me grus på golvet - så äre å ha vovve å vagn inomhus dessa tider :-D Sen drar man ju in endel själv åxo!
Å mattias e dryg å går inne me skorna på ofta ofta!

Lilla Gnutt e snuvig, småförkyld :( Lillstackarn!

Ikväll ska jag unna mej ett fotbad efter lillan har somnat :-P NICE!
Jag ska åxo bada innan jag går å lägger mej, skönt å krypa ner nybadad i sängen me en skvallertidning :-P hehe

Snart äre tvätt-tid å sista hundpromenad, de får bli en tidig sista prommis bara för att jag är så slö å lat!


Hundarna mina e lika slöa idag, se så söta dom e, rygg mot rygg :-P FniSS!
<3<3<3<3<3<3

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men lilla söt pippi då. Hon är världs duktig som kan klappa händerna och vinka redan =)

Å söt thule å nemo som ligger rygg mot rygg hahahaha

2009-05-03 @ 21:44:26
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0