Im Back!

Min dator dog igår, men nu e felet fixat! :-D
So i´m back :-P

Natten blev riktigt jobbig, å än värre va de att söva henne igår :-/ Min stackars lilla sjuklingstjej!
Mattias for ut å sov borta åxo, så i had 2 do it on my own (like always)

Vid halv åtta klev vi upp :-D
Hon hade då fulla näsan me snor, va kokhet men feberfri, hosta av rang har hon!
Sen hade hon fått nå öppet sår som va vätskefyllt, hon hade de inte igår då hon somnade men imorse hade de kommit dit, på kinden är de, vet inte alls va de kan vara, men få se tills imorgon hur de ser ut å om de har tillkommit nå fler utslag, svinkoppor kanske?!

Annars så har hon varit rätt lycklig idag, mamman har ju inte haft nån dator att sitta vid så ja har varit med henne exakt hela tiden, inte gjort nå annat! Å de va verkligen uppskattat! :D
Nästan så hon blev "friskare" av de ;-) hehe..
Måste dra ner på datortiden, men samtidigt så blire så långtråkigt å ensamt då man bara går hemma å e mammaledig så då kan de va bra å ha "sin bästa kompis" Datorn! :-D

Hon sov iallfall en timme på förmiddagen idag, så de va ju skönt!
Hon va då betydligt bättre då hon vaknade, de e nog bra att sova då man e sjuk, då blir man snabbare frisk! :-D

Ha varit ute å träffat lilla Evina å Johanna en sväng åxo, me mina bråkstakat Thule å Nemo :-P
Så de va snällt av mattias å komma hem tidigt idag så jag slapp ta me mej lillan ut på promenad, känns som jag vill hålla henne inne nu tills hon blir frisk! :D

Nu e hon inge nöjd längre, så ADJÖ!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Gud vad jobbigt! Hoppas hon blir frisk snart!

Kanske är vattenkoppor?

Kramar

2009-05-05 @ 17:21:09
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0