Idag gick de bra :-D Jättebra !!

Imorse va jag för trött...Ville aldrig sluta ligga å dra mej :-P
Lillan vakna 07 pigg & glad som en lärka!
Hon sov bra inatt, vakna bara 3-4 gånger men gick att söva direkt :-D *Skööönt*
De e skumt för hon sover bäst då hon får sova i bara blöjan, men samtidigt blir hon lite förkyld av de :-(
Eftersom de blev en sen middag igår så bajsade hon såklart just efter ja hade klätt på henne imorse!
Börjar lära mej hur hon fungerar nu! :-)

Hundpromenaden imorse : Gick jättebra! Jag va bestämd! Först va de massa grävmaskiner & traktorer å sånt här utanför med 5-6 orangeklädda gubbar jag va tvungen att passera, de gick inte så bra (dom gjorde utfall m m) och jag försökte säga till dom!
Sen såg jag att det kom hundar från 2 håll så jag gick de 3:e hållet såklart!
Men fick då två hundar bakom mig & jag skulle ju vända å gå samma väg tillbaka, men så tänkte jag att "nee nu har jag fått nog, jag måste ju kunna möta hundar/folk m m" Så jag styrde in barnvagnen på sidan av vägen & spärrade den! Drog åt mej hundarna som motvilligt ville komma till mig, än hade dom inte sett dom två hundarna!
Tillslut fick ja ner båda sittande, då dök hundarna upp.......Dom blev ivriga, men jag blev direkt JÄTTEARG/BESTÄMD & bad Thule att lägga sej, naturligtvis vägrade han så ja tryckte ner han, irriterat tittade han på mej som att va fan håller du på me?! Sen är det ju de där att medan jag håller på me en av dom börjar ju den andra :S
Men eftersom Thule va snabb på lägga sej ner å jag samtidigt fräste åt Nemo så hann jag snabbt lägga ner Nemo direkt efter, han vägrade ganska länge men tillslut tryckte jag ner han åxo i liggställning!
Behövde inte va hårdhänt mot nån av dom...Sen låg dom där å va jätteduktiga å såg hundarna gå förbi.. :D
Jag berömde dom jättemycke efter, lekte å klappa dom å de blev nästan krig om min uppmärksamhet mellan dom :-D hi hi Sen tog ja vagnen & traskade vidare å nästan hoppades på att möta en hund till (eller inte) haha :-D

Nu ska jag inte ge upp utan försöka göra sådär hela tiden, tillslut tror jag dom kommer förstå (hoppas iallfall) Så slipper jag låna bort Nemo & kanske kan tycka att de e kul å gå på hundpromenad igen :-D
De dryga e då de blir mycke från massa olika håll för då blir jag så stressad :-/
Å på vägen hem så brydde dom sig inte ens om alla arbetarna som stod här utanför :-P Iof hade Nemo en pinne i munnen så de va lite fusk :P hi hi

Plutt sover ute i vagnen, hon somnade på promenaden!

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaa de var dig jag utmanade :) Men duuu..vart ska ni flytta du och Lillan?? kraaam

2009-05-14 @ 19:13:42
URL: http://frokenstens.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ahaa men duuu de är ju nära till oss :) Vi bor på Carlshem! :) har du msn förresten? Msn: j[email protected]

2009-05-14 @ 22:18:28
URL: http://frokenstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0