Hur bryter man den Lökfria trenden? :P

Jag kom på tänka på en sak :

Mormor gillade inte lök och åt därför lökfri mat, så därför gjorde hon ju de till mamma åxo!
Mamma åt ju då heller inte lök & gjorde därför lökfri mat till oss!
Jag äter heller inte lök, och kommer ju därför göra lökfri mat till min lilla Maja!

Undra om Maja kommer göra lökfritt hon me till sitt/sina barn :-P

Fast Mamma äter ju iof lök nu, å även min lillebror äter lök, så man vet ju aldrig!

Men jag hatar lök, ush va äckligt de är!
Antingen är det ju lösa slemmiga sönderkokta bitar som fastnar i munnen/halsen :S *spyr bara av tanken*
Eller så är det rå lök, knastrig å nee ush! Ja kräks!


hi hi hi.....


Här är iallafall början till storkoket barnmat som numera är hundarnas mat!
Lökfri Köttfärssås, hade kunnat ha i en lök om jag hade haft en, men jag köper ju aldrg hem lök så :-P


Kycklingsalladen jag gjorde idag! :-D


Nemo kunde lika gärna få tugga sönder den förbaskade ugnshandsken
som gjorde att jag brände mej :-P



Sötaste Gnutt! ! :-P

Snart börjar Bonde Söker Fru & Naturligtvis äre Grannfejden samtidigt!
De är så typiskt att programmen jag gillar ska vara exakt samtidigt, nåt av
dom kunde väl ha varit klockan 20 00 för nu hare bara varit skit på teven :(
SUCK!

Puss Hej!



Kommentarer
Postat av: Erika

vad gott det såg ut med kycklingsallad :)



sv: ja huset ligger i öviks kommun, men inte direkt i övik utan vid havet mot typ bjästa hållet. det är jätte fint där.

vad tyckte du om bonde? :P

kram

2009-05-21 @ 22:05:51
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Johanna

men satan, missade ja så klart bsf.. typiskt.. vare bra? När gåre nån repris? vi är tillbaka i råttboet nu, urs!!

2009-05-21 @ 22:14:47
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0