Hundcoachtips!

De blev en pizza ikväll iallafall...=/ Urk! E spymätt fortfarande :S
Men jag ångrar mej ändå inte att jag åt den, jag orkade verkligen inte
komma på nåt att äta till middag & sen laga å plocka bort å diska å
hålla på....
Har dammsugat, Dammtorkat & plockat fint i hela lägenheten idag!

Kollade lite på Färjan, men de va tråkigt ikväll....
Nu sitter jag och kollar på Hundcoachen, en hund som attackerade bilar,
så som mina hundar gör, och cyklar & joggare & andra hundar & rullskridskoåkare
& skateboardåkare & barnvagnar & folk i allmännhet & barn som springer & högljudda människor etc

Så imorgon ska jag testa tipsen som han hade, att leka å vara en roligare matte för dom!
Men de e svårt när dom e 2 för thule gillar inte å leka å han e för gammal för att leka så hårt med,
medans på nemo skulle de säkert fungera...

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0