Hallå från sjukstugan!

Ännu en hemma-sjuklings dag med pack! :-D
Ikväll blire te & alvedon för att jag inte ska vakna upp imorgon å knappt komma upp ur sängen... :-/
E riktigt risig!
Lillan e bättre, men såren e kvar :-/ Fast man kan ju inte räkna me att dom ska försvinna på 1 dag heller :-P
Hon ha fått varit me på hundpromenaderna idag, men som hon har hostat lillstackarn :-/

De e äckligt varmt inne i lägenheten å nyss då ja gick sista promenaden började de regna :-S
Lillan fick vara inne å bada me pappa medans ja gick sista promenaden, lika bra å bada hon varje dag nu då hon måste vara ren runt såren å så :-P

Har packat idag, tog en hel hylla i vardagsrummet å tömde på grejjer + lite inne i sovrummet + att jag & mattias har hjälpts åt me hans rum (han har klädkammaren som datarum/eget rum) haha :-D Men där e åxo massa skor å jackor å allt möjligt annat uppe på hyllorna & i byråsarna där inne.. Så de känns super att de börjat hända lite :-D
Mycke som kastas åxo, lär ju bli ett antal sopsäckar :-P hehe..

Åhhh, de finns så mycke jag vill & behöver köpa nu tills då ja ska flytta, men de lär ju ta ett tag innan ja får råd å köpa allt jag vill ha :-D
Kommer på grejjer hela tiden som behövs å som skulle bli snyggt! !
Skulle bara ha haft lite möbler å så att sälja åxo så ja kunde handla för dom pengarna :-(

Nu ska jag gå å göra iordning nå räkmacker :-P Muums!

Sen ska jag kolla på gynnings program åsså sen äre ju grannfejden, de e en höjdare, sen blire ett bad åsså sussa !! :-D

Puss Hej! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0