Gomorron!

Vaknade tidigt imorse, men kände mej rätt utvilad... =)
Lillan hade skiti ner sej :S Hon bajsar nästan aldrig på natten :O
Å de va inge kul å byta bajsblöja de första man gör :-P
Hon har kanske bajsat max 8 ggr under nattetid sen hon föddes!
Hon spyr heller aldrig, hon har väl spytt kanske 5 gånger sen hon föddes!
Skönt de :-D Eftersom jag är så äckelmagad åt allt...he he

Va ute på en mysig morgonpromenad me hundarna imorse, de va blött å ruggigt men de luktar som att sommaren e på väg, de e mysigt! :-D
Dom har blivit väldigt duktiga åxo, mötte några hundar å de gick faktiskt riktigt bra, eller dom , de e väl jag som har blivit bättre, jag säger åt dom och försöker vara bestämd å visa att det är jag som bestämmer å inte dom!
Men samtidigt äre så jobbigt å se hur dom fäller bak öronen å ser ledsa ut då ja blir arg/bestämd :-(

Har ätit skinkmackor till frukost & lega å gosa me maja i soffan & lyssnat på mtv ´s TOP 25 MOST PLAYES!
Märker ju nu att de har kommit en massa ny bra musik! :-D
Så mtv ska jag börja ha på oftare, eftersom teven ändå så ofta bara står på :-D
Skulle vilja ha Z tv nu, eftersom de bara e musik kanal nu!
Måste köpa mej en boxer nu då ja flyttar, så ja har barnkanlaer å så åxo, tv4 100 saknar jag åxo, eller vare så de hette jaa jag tror de :-P De va en av mina favoritkanaler då ja bodde på teg!

Vill även skaffa hemtelefon, men de e en fööör onödig extra utgift!

Fast samtidigt vill ja inte dra på mej så mycke extra utgifter, de kommer bli nog svårt å få ekonomin att gå ihop med hyra räkningar mat hundmat mm som ska inhandlas...
Hoppas vi klarar oss å slipper flytta igen :-)

Nu ska jag gå å packa ur städskåpet, garderoben i hallen osv...

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Iss

TV400 är kanon! Med Jerka Springer, Cheaters... m.fl :-D

2009-05-09 @ 10:35:21
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Emilie

okej, men skönt att det känns rätt iaf! funkar det inte så funkar det inte! du klarar dig nog bara fint! :) vi har kollat på en lägenhet väst på stan som vi hoppas att vi ska få :P

kramar

2009-05-09 @ 10:39:04
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0