Godnatt!

Ouff va mätt ja blev av räkmackorna :/ Åt för mycke! As always...
Sitter å stör mej på att jag är förkyld!
Varför har jag inget immunförsvar? ! Gahhh..

Thule ligger å snarkar på golvet, egentligen borde ja gå en sista promenad me dom eftersom ingen av dom bajsade på sista promenaden ja gick förut, men de spöregnar ute å jag e småtrött & sjuk, så ja tror dom får hålla sej till imorrn på morgonen, stackarna!

Ingen ny mobil har jag hittat heller, men nu fick ja ju lov å betala en datasladd så nu blev ja pank resten av månaden, ba nå småstålars kvar, åsså e lillebror skyldig mej lite så ja klarar mej ju iallefall :-D


De va då ba tråk på teven ikväll, inget va så intressant som ja hade hoppats på!

Nu ska jag gå å ta mej en dusch, sen gå å lägga mej å sova...

Imorrn äre fredag, har inte planerat nåt annat än att vara inne me lillan =0)
Ja hoppas hon e frisk till efter helgen!
Just de ja, lillebror kanske kommer förbi en sväng imorrn åxo, de blir kul! :-)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0