Godmorgon!

Fy vilken jobbig natt det har varit, jag har blivit jätteförkyld nu jag med :-(
Å självklart kunde inte lillan sova :-(
Hon va så hiimla ledsen, skrek till 02 inatt...
Kände att de inte va ett dugg skönt å vara helt själv! !

Sen vaknade hon vid 07 imorse, pigg som en lärka men snuvig som aldrig förr :-(
Å jag är riktigt dålig idag :-/ Har inte nån kraft i kroppen alls känner jag.....
Prickarna har genast blivit bättre av att jag köpte salvan igår :-D LOVELY!
Hon har inte fått några fler utslag heller, så hoppas dom 3 hon har nu går bort av den här salvan :-D

Vi har hunnit me att va ute på hundpromenad på morgonen åxo, jisses va varmt de är idag!
Kokhett ! !
Lillan fick lov å följa med eftersom Mattias inte är hemma...
Hon hostade som aldrig förr hela vägen, trots att jag hade klätt henne ordentligt & bäddat in henne ännu mera ordentligt, så de va inge skoj att behöva ha me henne ut!

Själv så blev ja helt slut av en inte allt för lång promenad :(

Nu ska ja mata lillan lite sen ska hon få sova en stund!
Tror jag ska vila jag med!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0