Fy vilket tråkigt väder :-(

Urk vilket tråkigt väder de är idag ! :-(
Jag hade ju hoppats på sol så jag kunde fara iväg å hitta på någe kul idag åxo!
Men de här tråkiga vädret gör att jag bara vill vara inomhus, kanske åker iväg å hittar på nåt ändå, men vad?!

Har varit lat med packandet nu, så de e dax å sätta igång igen, dagarna springer iväg å snart ska lägenheten vara tom & utstädad! Finns inget värre/jobbigare/drygare än att städa ur lägenheter tycker jag!
Fönsterna, Bakom spisen, Ugnen, kyl&frys, dörrarna/garderobsdörrarna *Ush* Ser verkligen inte fram emot de!

Klockan sniglar sej fram såhär på morgonen åxo.....

Nu ska jag leka lite me min lilla tjej fram tills hon ska sova!

Puss Hej :-)

Kommentarer
Postat av: lonta

hihi det var inte meningen att det skulle bli två, men bättre det än inget iaf :D :D Men självklart ska vi fixa det, ska bara komma ihåg hur man gjorde och kolla vart den ska ligga, så det ordnar vi :) Jag vill jättegärna komma och hälsa på dig, när är det du flyttar? Tror inte jag kan komma nu under sommaren dock, semestern är redan planerad, men sen efter september kan man nog få ta ledigt igen o då kan vi försöka planera något :) Jag tycker med om låna inlägg, men det är inte alla som gör det, men ska försöka skriva varje dag iaf, oavsett om det är långa inlägg eller inte så ska jag iaf skriva varje dag :P Puss

2009-05-19 @ 10:48:39
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0