Full rulle hele dan!

Har inte haft tid att blogga nåt idag!
Dagen har gått väldigt snabbt & jag har arbetat precis hela dagen, är helt slut i kroppen så de ska bli skönt att äntligen få gå å lägga sej :-D
De har varit storm här idag, blåsigt av rang! Men ändå varmt :-P
Har tömt hela klädkammaren & städat ur den helt + ställt in alla färdigpackade kartonger m m där inne, så snart e där full proppat!
Väldigt skönt att se resultat, på att man har slitit i många dagar, nu syns de verkligen att man har gjort nåt! *Ahhh*

En liten del av klädkammaren :-P Hela vardagsrummet var fyllt innan, å nu äre tomt! :-D


Lilla Maja har varit väldigt snäll idag åxo, hon tycker de e skoj å kolla på då man packar å fixar :-P
Hon följer efter i sin lilla bil som en svans :-P hi hi
Hon har även som varje dag fått följa med ut på hundpromenaderna :-P


 *Sötungen min*

Fick även hem Babyvakten idag! Den kommer användas flitigt så länge jag e själv, de vill ja lova!
Å de lär jag ju vara ett tag åxo, har inga planer på att träffa nån direkt å förhasta mej, jag vill verkligen hitta den "rätte" nästa gång, så vi kan bygga en framtid med varandra!
Ja undrar vem han är & var han befinner sej precis just nu :-D

Imorrn kommer Markus å hämtar mej tidigt på morgonen, Vi ska på ÖB på LANTMÄNNEN på MAXI & sen ska jag klippa honom & färga hans hår!
Mamma ville att vi skulle gå ut på Balder å äta på kvällen, men jag känner inte att de passar in någe bra nu, har så mycke å göra hemma & annat som inte känns bra just nu, så vi skulle skjuta på de till en annan gång !

Nu ska jag strax sova!
Lillan har vaknat till flera gånger, så bäst ja lägger mej snart innan hon vaknar å panik skriker!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Tack, ja hon är underbar. Märket på mössan är bAGus desgin. Det är en som säljer dom på mammas jobb. Urcoola, finns massa olika.



Vad söt dotter du har, hur gammal?

2009-05-15 @ 19:57:56
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0