Finnar , Svart hår & Lösfläsk! :-)

HÄRLIG RUBRIK?!

Idag luras solen igen, de va inte alls så varmt som de såg ut då ja gick morgonpromenad me vovvarna imorse :-P
Småkyligt!
Va så himla trött igår så jag gick å la mej rätt tidigt me lillan..
E lika trött idag, å Mattias känner sej sjuk, hoppas inte han blir sjuk så jag åxo måste bli sjuk!
Har inget immunförsvar så jag smittas alltid! :-(

Har riktigt ont i magen idag åxo, Mattias farmor ville att vi skulle komma till henne idag, men jag orkar inte de känner jag, inte sugen för fem öre!
Idag vill jag bara vara inne å vila å tare lugnt!
Vill kolla på kärleksfilm ikväll åxo, under en filt i soffan *mysit värre*

Ska nog försöka å va duktig å packa lite från alla köks skåp idag :-D
Känns som jag aldrig kommer hinna me å packa allt å sen ska de städas ut åxo, men jag tror de får bli en städtant (samma som markus å pelle hade) måste fråga pelle om numret till henne å se om hon e sugen, galet skönt å slippa städa ur själv! =)

Har fått en invation av finnar åxo! :S *Ush*  Ja hatar finnar!
Ingen direkt vacker syn då ja kolla mej i spegeln imorse, finnarna, håret & sen de här fläsket som inte vill försvinna som gör att jag inte får åt knapparna på jeansen, åsså mens på de!
Kan de blir värre?! :-)
Jaa de kan de säkert, så jag ska inte klaga! :-D
De finns faktiskt dom som tycker om mej ändå! Sådså! :-)

Nu ska jag ut me hundarna, eller de lär ju ta en timme till innan jag orkar, e såå seg å trött å slö i huvudet å har aj aj aj i magen :-( *klag klag* Men man få klaga om man har ont å e trött å slö!
Dryg Nemo bajsa ju inte imorse å inte igår på sista promenaden å inte på näst sista heller, de e löptikar överallt så de enda hundarna gör e att lukta, tills vi e hemma igen då kommer dom på att : Men matte ja har ju inte bajsat! :O hehe..
Knasbollarna mina!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0