En toppendag! :-D

Gud vilken underbar dag det har varit idag !
Trots att vädret har varit jätteskumt, sommarvärme & Strålande sol växlande med Spöregn & Moln & Grått! :-P

Vi har fått gjort JÄTTEMYCKE idag! Så himla skönt! :-)
Vi har även hunnit vara med att va ute en sväng me pluttan! Bilder kommer senare...
Lagade även en jättegod middag, fläskfile, klyftpotatis & sås med babymorötter! :-D
Mina Chokladbollar blev SVINGODA! MmMmmm :-)

Såg att det börjar ett SandyCandy program snart, Paris Hilton söker en BestFriend! :-P 2 Juni börjar de!
Jag har fått Mens idag :-( I förmiddags då ja gick på toa :-/ Fyy va drygt, men de riktiga magonda har jag haft innan så de har jag sluppit idag :-D
Men jag har däremot ett konstigt humör, de växlar tvärsnabbt från irriterad till jätteglad! haha :-D

Såg även ut som en färgpalett idag då ja gick ut - Vita Skor - Knallrosa Strumpbyxor - Vit/svart/guld T shirt - Blå vit luvtröja - Gult hårband HAHAHAHA :-P Typiskt mig att klä mej så :) 8 olika färger :P hahahaha

Jag är less på mitt bruna hår, jag tycker jag ser arg & tråkig ut!
Så inom en snar framtid kommer jag att färga tillbaka de, saknar mitt blonda hår :-D
De e finast, gulligast & det passar till alla kläder!

Ikväll blire Robinson, spännande avsnitt, Jarmo blir blodig :S Ush! Ser obehagligt ut på reklamen!
Ska tända nå ljus här hemma å bara mysa å njuta av att äntligen få sätta sej ner i lugn å ro!

Skriver mera senare! Nu ska vi fortsätta..... :-)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0