Beyonce-Halo !! :-D

Ja gillar den låten...Den spelas på MTV precis just nu!

Fick sovmorgon imorse, lillan sov hela natten i sin säng! :-D
Hon vaknade där vid 04-05 (minns inte riktigt exakt) tiden!
Klev upp & gav henne tutten istället för att ta med henne till min säng!
Hon somnade om och sov till 08.30 WOW!

Kände på hundpromenaden att det var riktigt varmt ute idag !!
Så jag ska nog sitta ute å sola lite på uteplatsen idag !!
Ska även gå med lillan till nån lekplats så hon får vara ute (utan att bara åka vagn) en stund idag !!

Sen ska jag packa massor idag igen, målet är att tömma köket & kanske även sovrummet, men med det här vädret tar jag ett rum i taget tror jag :-P hehe..

Hoppas ni får en trevlig dag!
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0