Besök av farmor Carina!

Jag är sååå trött :( Håller på å somna här vid datorn, men jag ska inte sova nåt, ska göra en tidig kväll istället :-D

Det är Storm här i Holmsund idag!

Mattias kom precis då ja skulle gå ut me hundarna å eftersom hans mamma va på väg så gick jag själv med hundarna :-)

När jag kom in va både Monika & Carina här :-D

Dom fikade å drack kaffe & Jag drack cola :-P hehe...

Lillan är så himla grinig idag, hon hade varit jätteledsen medans ja va ute med hundarna å hon grinar direkt hon träffar Mattias mamma, varje gång äre samma visa!
Hade tänkt fota dom, men jag glömde helt bort de!

Ja undra om de inte är en tand som vill komma fram ändå, hon har bajsat jättemycke lösbajs å hon är så fruktansvärt kinkig, hon vägrar sitta själv eller vara i gåstolen eller nåt, utan hon vill man ska hålla i hon hela tiden annars blire grin!

Gav henne mellis medans dom va här sen raka vägen i säng då dom for å hon somnade på en gång! :-D Skönt!
Säkert så va hon jätte trött eftersom hon inte sovde nåt i förmiddags!

Nu så håller jag på å hungra ihjäl, jag har såklart inte hunnit äta något än!
Så Mattias skulle vara snäll å bju på skrov! :-P Han är å köper nu ;o) Gott!!

Pratade med F-kassan åxo, å jag får visst inte nåt bostadsbidrag den här månaden :-( Varför just den här månaden?!?! Åhhh...Blir galen! Lär ju behöva låna typ 4-5000 av pappa för å klara mej :-P

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0