Bästa dagen på länge!

Har haft de sååå himla bra idag ! !

Jag & lillebror har varit ute i stugan hos pappa & pia å hälsat på å ätit smörgåstårta å umgåtts !
Hundarna har tagit årets första dopp :-P hi hi
Dom har varit lösa hela dagen + att vi va å gick me dom innan vi åkte hem i sandtagen.
Va även förbi Kattögeltjärn å kolla lite :-P Fniss!
Vi har åxo spelat lite brännboll (eller markus har) Nemo va bollkalle, helt klart den bästa någonsin, han hämtade ALLA bollar snabbt och kom tillbaka med dom direkt! Duktiga vovve, Thule han sökte sork :-P
Sen har vi såklart suttit ute å stekt i de grymt varma vädret! Baksidan på stugan e helt galen, vindstilla å sol sol sol !! :-D
Vi har verkligen bästa läget på sommarstugan, som dessutom nu e HELT NYBYGGD me all lyx man kan tänka sej, kan nog inte hitta ett bättre läge än ute på den udden med vatten runt om hela stugan *LOVELY* i love 2 be there!!
Kommer spendera mycke tid där i sommar då jag ska hjälpa till med målning m m *Brun kommer jag bli då åxo* hihi :o)

Pappa ska köpa en ny säng till mej nu då ja flyttar JIPPIIIE!
Dom ska även åka ner på IKEA å köpa lite prylar jag behöver!
Han fyllde åxo på min mobil med 300 kr idag JIPPIE!
Tur jag har en underbart bra familj som ställer upp när man verkligen behöver det! :-D
Allt känns bättre än bäst idag!

Vi va förresten iväg på Tomtebo en sväng åxo å kollade in min nya lägenhet & tog en prommis i skogen, allt e omgjort där, å de kom en miljon joggare, så jag vill inte veta hur mina hundpromenader kommer att se ut! hahaha :-P
Ändå skönt å komma in till stan, Ja trivs på Tomtebo! :-) De e mysigt! Å bästa lekparken har dom där åxo! !

De va lite om dagen som varit!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0